Mig & gym

Hej igen! Jag har tänkt på träning nu under kvällen, och just nu går jag inte på något gym men funderar på att börja när snön kommer. För tillfället har jag mina promenader och hästen som håller igån mig. Men jag tror att några träningspass i veckan på ett gym kan hjälpa mig på vägen mot mitt mål.

Jag är inte den person som går på gym, jag tar heldre några promenader utomhus några gånger i veckan. Men jag vet några övningar som jag skulle kunna börja med här hemma tills vidare. Övningar som situps, armhävningar, hantelträningar och så vidare.

För att kunna visa en skillnad kommer jag fotografera mina armar och visa bilder av mina fina biceps under tiden jag tränar. Haha! Lova att inte skratta åt dem ;) Lägger ut dem senare..



//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0