pepp som tusan!

Hej på er hoppas ni tränar förfullt därute:P är själv inte ett dugg bättre, hostan vill verkligen inte försvinna - så imorgon blir det nog läkaren om jag inte lyckas bli bättre!

Men snart ska jag komma igång med lite träningstips tänkte jag:) håller nu på att samla ihop en massa som jag ska lägga upp här, och som jag själv ska pröva på och som jag hoppas självklart att det ska ge resultat!! Så jag tycker nu att jag ska få blir frisk och börja sätta igång och köra på:)
                    
Denna tjej har verkligen en kropp att dö för, vill verkligen ha!! Kan säga direkt att jag inte vill bli en pinnsmal, utan jag vill satsa på en sund och kurvig men vältränad och fast kropp. Och tycker denna tjej har enligt min åsikt en grymt snygg kropp och jag kommer själv att satsa på ungefär det målet!
  
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0