vill så gärna!

AAAAA!!!! Jag blir galen, vill verkligen tappa dessa 4kg så fort som möjligt men det känns så jäkla jobbigt att äta rätt och motionera när jag jobbar så mycket. Förstår inte hur jag ska hinna prioritera träningen just nu! De tider jag hinner gå på en promenad är sent på kvällarna runt 21:tiden och det börjar bli så f*******t kallt!

Jag måste nog börja gymma nu i vinter. Jag vill så gärna att vågen hamnar på 60.5kg innan nyår! Men självklart förstår jag att man inte kan äta mjukmackor och inte träna ordentligt om man ska nå detta mål.

Om jag ska hinna gå ner till 60.5kg innan nyår måste jag tappa 0.5kg i veckan, det är svårare än det låter.



//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0